Acoperire națională
Aria de acoperire a serviciilor juridice prestate de Moţec Ştefan – Cabinet de avocat pentru clienţii săi, respectiv a consultaţiilor juridice şi a reprezentării în faţa instanţelor de judecată, a executorilor judecătoreşti, a altor instituţii publice locale sau centrale, precum şi a partenerilor comerciali, este una naţională. În acest sens, puteţi vedea o hartă interactivă a României unde sunt evidenţiate localităţile în care am prestat în mod efectiv şi direct servicii juridice pentru clienţii noştri.
Contactează-
+40 356 179 038
Sau trimite un e-
"Ca semn al aprecierii serviciilor, cu acordul d-
"La activitatea acestui cabinet de avocatură apreciem în mod deosebit nivelul profesional, siguranţa, flexibilitatea, abordarea directă şi, de asemenea, comunicarea. Datorită acestor însuşiri acest cabinet de avocatură ne-
"Ne declarăm pe deplin mulţumiţi de colaborarea şi comunicarea cu Cabinetul de avocatură şi, de asemenea, dorim să amintim faptul că înţelegerea noastră din punct de vedere financiar a fost respectată fără alte costuri suplimentare."
"Serviciile prestate de dumneavoastră sunt de înaltă calitate şi, de asemenea, onorariile practicate sunt convenabile. Suntem cât se poate de multumiţi."
"Abordarea lor (a cabinetului) este întotdeauna una foarte profesională şi corectă. Apreciem faptul că abordează cazurile noastre direct şi îşi dau toată silinţa pentru a găsi cea mai bună soluţie pentru nevoile noastre specifice."
"Fiind o societate comercială și având parteneri străini, trebuie să afirmăm că colaborare cu un asemenea cabinet de avocatură ne conferă încredere în dezvoltarea afacerilor în România. De departe, una din cele mai importante realizări a companiei noastre, datorată colaborării cu MOȚEC ȘTEFAN – Cabinet de avocat, este faptul că până în acest moment nu am fost implicați în niciun litigiu, atât cu partenerii noștrii de afaceri sau angajați, cât și cu instituții publice sau terțe persoane."
"Colaborarea cu cabinetul de avocatură o evaluăm ca fiind una foarte corectă, acesta dând dovadă de standarde profesional ridicate, comunicare eficientă, dar şi de disponibilitatea de a satisface nevoile clientului, din aceste motive îl recomandăm tuturor celor care au în vedere înfiinţarea unei societăţi sau orice fel de afaceri în România."
"Serviciile juridice prestate includ: servicii juridice complete, gestionarea agendei juridice în 2006, 2007, 2008, 2009, 2010. (…) Conducerea societăţii apreciează această colaborare ca fiind una foarte pozitivă."
"În ceea ce priveşte soluţionarea problemelor, abordarea d-
"Având la bază o experienţă de mai mulţi ani cu cabinetul de avocatură Moţec Ştefan, putem să recomandăm călduros acest cabinet de avocatură societăţilor nou înfiinţate sau celor care desfăşoară deja o activitate comercială în România. (…) Serviciile prestate sunt la un nivel profesional ridicat, iar comunicarea între firma noastră şi cabinetul de avocatură se desfăşoară fără probleme, deşi societatea noastră are sediul în Oradea, iar cabinetul de avocatură în Timişoara."
Parteneri
Linkuri utile
Adresa cabinetului
Moțec Ștefan – Cabinet de avocat
Piața Victoriei, nr. 4, apt. 13,
300 006, Timișoara
Județul Timiș, România
Copyright © 2007 -
Perfectarea buletinului de identitate pentru cetățenii români aflați temporar în străinătate
Timișoara, 09.03.2023
Eliberarea unui nou act de identitate (buletin de identitate) în caz de expirare, schimbare domiciliu, modificare date, nume etc., se poate realiza fără prezența titularului actului de identitate, în fața autorității publice competente din România.
Cetățenii români cu domiciliul în România, aflați temporar în străinătate, nu sunt obligați să se prezinte personal la ghișeu, în România, pentru a obține un nou buletin de identitate în situația în care a expirat, ca urmare a schimbării numelui (prin căsătorie, pe cale administrativă) etc. Astfel, depunerea cererii de eliberare a actului de identitate poate fi realizată prin împuternicit (mandatar), fără a fi necesară prezența cetățeanului român. Cu alte cuvinte, nu este necesar să vă deplasați din străinătate în România, pentru acest scop, al eliberării noului act de identitate.
Eliberarea și ridicarea buletinului de identitate se poate realiza în baza unei procuri speciale, obținută/perfectată la misiunile diplomatice sau oficiile consulare de carieră ale României din străinătate, în statul în care locuiește cetățeanul român. În cuprinsul procurii speciale trebuie să figureze scopul pentru care a fost eliberată, atât pentru depunerea cererii în vederea eliberării actului de identitate, cât și pentru ridicarea acestuia. La întocmirea procurii vor fi necesare datele de identitate ale persoanei împuternicite (mandatarului), iar în acest sens este recomandabilă prezentarea unei copii a documentului de identitate al acesteia.
Procura trebuie să conțină aplicată fotografia titularului actului de identitate, și să fie certificată de către misiunea diplomatică sau oficiul consular. Fotografia certificată va fi folosită pentru eliberarea noului act de identitate, prin preluarea imaginii în procesul de producere și eliberare a cărții de identitate, prin scanarea fotografiei atașate la procura specială. De asemenea, pe lângă fotografia din procură, titularul buletinului de identitate trebuie să aibă asupra sa 5-
Pe lângă procură și fotografii, vor fi necesare următoarele documente:
Cererea, procura specială și documentele necesare eliberării actului de identitate, se depun de către persoana împuternicită la serviciul de evidență a persoanelor de la locul de domiciliu al solicitantului/titularul actului de identitate.
Așadar, pentru cetățenii români aflați în străinătate, dacă dețin un buletin de identitate și doresc reînnoirea acestuia (în caz de pierdere, furt, expirare, schimbare nume/domiciliu etc.), este necesar să efectueze o programare online pe site-
De precizat că depunerea cererii și a documentelor necesare pentru eliberarea primului act de identitate nu se poate realiza în baza unei procuri speciale.
MOȚEC ȘTEFAN – Cabinet de avocat
Avocat Igor Lăcătuș