Acoperire națională
Aria de acoperire a serviciilor juridice prestate de Moţec Ştefan – Cabinet de avocat pentru clienţii săi, respectiv a consultaţiilor juridice şi a reprezentării în faţa instanţelor de judecată, a executorilor judecătoreşti, a altor instituţii publice locale sau centrale, precum şi a partenerilor comerciali, este una naţională. În acest sens, puteţi vedea o hartă interactivă a României unde sunt evidenţiate localităţile în care am prestat în mod efectiv şi direct servicii juridice pentru clienţii noştri.
Contactează-
+40 356 179 038
Sau trimite un e-
"Ca semn al aprecierii serviciilor, cu acordul d-
"La activitatea acestui cabinet de avocatură apreciem în mod deosebit nivelul profesional, siguranţa, flexibilitatea, abordarea directă şi, de asemenea, comunicarea. Datorită acestor însuşiri acest cabinet de avocatură ne-
"Ne declarăm pe deplin mulţumiţi de colaborarea şi comunicarea cu Cabinetul de avocatură şi, de asemenea, dorim să amintim faptul că înţelegerea noastră din punct de vedere financiar a fost respectată fără alte costuri suplimentare."
"Serviciile prestate de dumneavoastră sunt de înaltă calitate şi, de asemenea, onorariile practicate sunt convenabile. Suntem cât se poate de multumiţi."
"Abordarea lor (a cabinetului) este întotdeauna una foarte profesională şi corectă. Apreciem faptul că abordează cazurile noastre direct şi îşi dau toată silinţa pentru a găsi cea mai bună soluţie pentru nevoile noastre specifice."
"Fiind o societate comercială și având parteneri străini, trebuie să afirmăm că colaborare cu un asemenea cabinet de avocatură ne conferă încredere în dezvoltarea afacerilor în România. De departe, una din cele mai importante realizări a companiei noastre, datorată colaborării cu MOȚEC ȘTEFAN – Cabinet de avocat, este faptul că până în acest moment nu am fost implicați în niciun litigiu, atât cu partenerii noștrii de afaceri sau angajați, cât și cu instituții publice sau terțe persoane."
"Colaborarea cu cabinetul de avocatură o evaluăm ca fiind una foarte corectă, acesta dând dovadă de standarde profesional ridicate, comunicare eficientă, dar şi de disponibilitatea de a satisface nevoile clientului, din aceste motive îl recomandăm tuturor celor care au în vedere înfiinţarea unei societăţi sau orice fel de afaceri în România."
"Serviciile juridice prestate includ: servicii juridice complete, gestionarea agendei juridice în 2006, 2007, 2008, 2009, 2010. (…) Conducerea societăţii apreciează această colaborare ca fiind una foarte pozitivă."
"În ceea ce priveşte soluţionarea problemelor, abordarea d-
"Având la bază o experienţă de mai mulţi ani cu cabinetul de avocatură Moţec Ştefan, putem să recomandăm călduros acest cabinet de avocatură societăţilor nou înfiinţate sau celor care desfăşoară deja o activitate comercială în România. (…) Serviciile prestate sunt la un nivel profesional ridicat, iar comunicarea între firma noastră şi cabinetul de avocatură se desfăşoară fără probleme, deşi societatea noastră are sediul în Oradea, iar cabinetul de avocatură în Timişoara."
Parteneri
Linkuri utile
Adresa cabinetului
Moțec Ștefan – Cabinet de avocat
Piața Victoriei, nr. 4, apt. 13,
300 006, Timișoara
Județul Timiș, România
Copyright © 2007 -
isoLEX: din respect pentru profesie
Timișoara, 13.12.2017
În vremurile actuale, tehnologia și sistemele informatice fac parte din viața fiecărui om, indiferent de locul unde se află și chiar dacă unii dintre noi nu am opta pentru tehnologie, însă de multe ori nu prea avem de ales (din varii motive, de regulă, de natură obiectivă). Dacă ar fi să găsim un lucru comun între diferitele domenii de activitate, fie că vorbim de sectorul public sau de cel privat, în era democrației moderne și a capitalismului, baza comună a acestor domenii o reprezintă tehnologia informațională. Sistemele informatice, astfel cum au fost gândite și create, pe lângă multe alte avantaje, au în centrul atenției și un concept fundamental al fizicii și filosofiei, și anume, timpul. În sfera profesiilor liberale și nu numai, timpul reprezintă mai mult decât o dorință fundamentală a omului (de a avea cât mai mult timp, să reușească cât mai multe), ci de cele mai multe ori este luat în calcul la asumarea angajamentelor profesioniștilor în relația cu clienții lor, respectiv la stabilirea și fixarea costurilor antrenate cu soluționarea sarcinilor asumate.
Profesia de avocat reprezintă poate capul de afiș al domeniilor reglementate, între așa-
În cadrul MOȚEC ȘTEFAN – Cabinet de avocat din Timișoara, echipa de avocați cu suportul informaticienilor au inițiat de la zero un software complex dedicat activității în echipă pentru profesia de avocatură – isoLEX.
isoLEX a fost dezvoltat ca sistem de sine stătător pentru munca echipei de avocați în vederea gestionării și centralizării cât mai practice și utile a întregii activități zilnice. Astfel, programul informativ cuprinde dintre cele mai importante departamente ale unui cabinet (societate) de avocatură, respectiv Departamentul Litigii, Departamentul Consultanță, Departamentul Administrativ și Departamentul Financiar, în cadrul căruia se centralizează într-
Prin Departamentul de Litigii, isoLEX gestionează centralizat, integrat și coordonat dosarele judiciare și administrează relațiile cu clienții. Prin folosirea aplicației, se reduce riscul de eroare sau omisiune, iar orice informație necesară se află la câteva click-
În Departamentul de Consultanță se gestionează toate proiectele de consultanță, fie că sunt proiecte minore (activități societare curente, consultații punctuale, etc.) sau că sunt de o anvergură mai mare (proiecte care se întind pe o durată mai lungă de timp și/sau care presupun o echipă de avocați și/sau personal auxiliar). Iată și câteva beneficii concrete ale departamentului de consultanță:
Prin Departamentul Administrativ se beneficiază de un sistem integrat de monitorizare a corespondenței, a documentelor de intrare/ieșire și oferă datele de contact ale tuturor clienților, adversarilor, furnizorilor, partenerilor, colaboratorilor și instanțelor de judecată. În acest sens precizăm câteva beneficii concrete ale departamentului administrativ:
Prin Departamentul Financiar, isoLEX oferă o serie de funcționalități și cu specific financiar-
În ceea ce privește activitatea de avocatură, dat fiind volumul mare de informații și interacțiuni zilnice întâmpinate de întreg personalul, optimizarea proceselor de lucru și automatizarea acțiunilor de rutină este cu atât mai stringentă. isoLEX este conceput pentru a fi folosit de întreg personalul, integrând funcțional și în ansamblu întreaga activitate. Prin urmare, sistemul isoLEX este construit în așa fel încât procedura de lucru să valorifice întreaga echipă existentă, fiind totodată o platformă eficientă, ușor de înțeles și, nu în ultimul rând, sigură. Încă de la început, inițiatorii programului au avut în vedere ideea dezvoltării softului, în așa fel încât acesta să ajungă un produs premium pe piața softurilor dedicate avocaților din România, urmând ca în viitor să acopere întreaga plajă a profesiilor juridice (nu doar a avocaturii).
Economia de timp generată de utilizarea softului este expresia unor teste în mediul real efectuate de-
De aici și sloganul„ …din respect pentru profesie”, întrucât este necesar să respectăm clienții, motiv pentru care trebuie să le fie livrat clienților un produs care să le satisfacă nevoile și așteptările, iar pe de altă parte, prin acest soft sunt proiectate și implementate aspecte inovative care sunt de un real folos pentru activitatea de avocatură, contribuind la prestigiul și la rezultatul urmărit de avocați și așteptat de clienții acestora.
Avocat Lăcătuș Igor
MOȚEC ȘTEFAN – Cabinet de avocat
« Mergi înapoi la toate articolele.