Aria de acoperire a serviciilor juridice prestate de Moţec Ştefan – Cabinet de avocat pentru clienţii săi, respectiv a consultaţiilor juridice şi a reprezentării în faţa instanţelor de judecată, a executorilor judecătoreşti, a altor instituţii publice locale sau centrale, precum şi a partenerilor comerciali, este una naţională. În acest sens, puteţi vedea o hartă interactivă a României unde sunt evidenţiate localităţile în care am prestat în mod efectiv şi direct servicii juridice pentru clienţii noştri.

+40 356 179 038

office@avocatmotec.ro

ARHIVA ELECTRONICĂ → www.aegrm-timis.ro

Mergi la prima pagină.

MOȚEC ȘTEFAN

CABINET DE AVOCAT

societate profesională de avocatură

"Ca semn al aprecierii serviciilor, cu acordul d-voastră, vă informăm că vom recomanda şi în viitor serviciile juridice prestate de către cabinetul d-voastră de avocatură partenerilor noştri din Slovacia care vor decide să desfăşoare activităţi comerciale în România."

Traduceri autorizate și profesionale (cehă/română)

Copyright © 2007 - Moțec Ștefan - Cabinet de avocat. Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii.

ACASĂ PREZENTAREA CABINETULUI SERVICII OFERITE REFERINȚE CLIENȚI CONTACT

Cum poți face dovada cetățeniei române dacă te-ai născut în străinătate, dar unul dintre părinți este român?

Indiferent de vârstă, dacă ești minor sau major, dacă ai domiciliul în străinătate poți obține un pașaport românesc, cu care vei face dovada că ești cetățean român.

Înainte de a solicita pașaportul românesc la oficiul consular din țara în care locuiești (pentru că acesta se poate obține doar personal), mai întâi trebuie să te asiguri că ți s-a atribuit un CNP de către autoritățile române, mai exact, că ai obținut un certificat de naștere românesc. Aici este unde intervenim noi, pentru că procedura poate fi mai simplă sau mai complexă în funcție de starea de fapt în care te afli, însă, cu ajutor specializat nu te vei simți pierdut în multitudinea de documente și noțiuni juridice, iar tu vei putea obține certificatul de naștere într-un termen* optim.

Iată lista de documente, standard, necesară pentru obținerea unui certificat de naștere românesc pentru minori:

Procedura poate fi mai complexă și vor fi necesare mai multe documente dacă situația ta este diferită de cea standard, însă pentru fiecare particularitate te vom întâmpina cu o soluție. Menționăm că NU va fi nevoie să vă deplasați în țară (ceea ce ar presupune costuri suplimentare), dosarul fiind administrat la distanță, prin corespondență.

Într-un articol viitor vom scrie despre procedura obținerii unui certificat de naștere românesc, pentru majori, până atunci, dacă ai nevoie de informații contactează-ne telefonic la 0356 179 038 sau prin e-mail la office@avocatmotec.ro.

*Termenul de soluționare al dosarelor de către autorități pentru minori este de 30 zile și nu include timpul necesar întocmirii dosarului de către Cabinetul nostru, care este influențat de încărcarea agendei noastre și timpul dumneavoastră de răspuns.


MOȚEC ȘTEFAN – Cabinet de avocat

Av. Roșianu Isabela

« Mergi înapoi la toate articolele.

Română

English

Čeština