Aria de acoperire a serviciilor juridice prestate de Moţec Ştefan – Cabinet de avocat pentru clienţii săi, respectiv a consultaţiilor juridice şi a reprezentării în faţa instanţelor de judecată, a executorilor judecătoreşti, a altor instituţii publice locale sau centrale, precum şi a partenerilor comerciali, este una naţională. În acest sens, puteţi vedea o hartă interactivă a României unde sunt evidenţiate localităţile în care am prestat în mod efectiv şi direct servicii juridice pentru clienţii noştri.

+40 356 179 038

Nume și prenume: *

Adresa de e-mail: *

Adresa (localitate și țară): *

Mesajul dumneavoastră: *

* Informații obligatorii

ARHIVA ELECTRONICĂ → www.aegrm-timis.ro

Mergi la prima pagină.

MOȚEC ȘTEFAN

CABINET DE AVOCAT

societate profesională de avocatură

"Ca semn al aprecierii serviciilor, cu acordul d-voastră, vă informăm că vom recomanda şi în viitor serviciile juridice prestate de către cabinetul d-voastră de avocatură partenerilor noştri din Slovacia care vor decide să desfăşoare activităţi comerciale în România."

Traduceri autorizate și profesionale (cehă/română)

Copyright © 2007 - Moțec Ștefan - Cabinet de avocat. Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii.

ACASĂ PREZENTAREA CABINETULUI SERVICII OFERITE REFERINȚE CLIENȚI CONTACT

isoLEX: din respect pentru profesie

Timișoara, 13.12.2017


În vremurile actuale, tehnologia și sistemele informatice fac parte din viața fiecărui om, indiferent de locul unde se află și chiar dacă unii dintre noi nu am opta pentru tehnologie, însă de multe ori nu prea avem de ales (din varii motive, de regulă, de natură obiectivă). Dacă ar fi să găsim un lucru comun între diferitele domenii de activitate, fie că vorbim de sectorul public sau de cel privat, în era democrației moderne și a capitalismului, baza comună a acestor domenii o reprezintă tehnologia informațională. Sistemele informatice, astfel cum au fost gândite și create, pe lângă multe alte avantaje, au în centrul atenției și un concept fundamental al fizicii și filosofiei, și anume, timpul. În sfera profesiilor liberale și nu numai, timpul reprezintă mai mult decât o dorință fundamentală a omului (de a avea cât mai mult timp, să reușească cât mai multe), ci de cele mai multe ori este luat în calcul la asumarea angajamentelor profesioniștilor în relația cu clienții lor, respectiv la stabilirea și fixarea costurilor antrenate cu soluționarea sarcinilor asumate.

Profesia de avocat reprezintă poate capul de afiș al domeniilor reglementate, între așa-numitele profesii liberale. La fel ca în cazul altor ocupații, domeniul avocaturii a avut nevoie de sisteme informatice moderne, care să înlesnească activitatea specifică avocatului.

În cadrul MOȚEC ȘTEFAN – Cabinet de avocat din Timișoara, echipa de avocați cu suportul informaticienilor au inițiat de la zero un software complex dedicat activității în echipă pentru profesia de avocatură – isoLEX.

isoLEX a fost dezvoltat ca sistem de sine stătător pentru munca echipei de avocați în vederea gestionării și centralizării cât mai practice și utile a întregii activități zilnice. Astfel, programul informativ cuprinde dintre cele mai importante departamente ale unui cabinet (societate) de avocatură, respectiv Departamentul Litigii, Departamentul Consultanță, Departamentul Administrativ și Departamentul Financiar, în cadrul căruia se centralizează într-un mod cât mai simplu și eficient toate informațiile necesare utilizatorilor, indiferent de categoria din care fac parte (avocat, personal auxiliar, etc.). Având în vedere această partajare a departamentelor, prezentăm (cu titlu exemplificativ) câteva funcționalități și concepte integrate ale fiecărui departament.

Prin Departamentul de Litigii, isoLEX gestionează centralizat, integrat și coordonat dosarele judiciare și administrează relațiile cu clienții. Prin folosirea aplicației, se reduce riscul de eroare sau omisiune, iar orice informație necesară se află la câteva click-uri distanță, eficientizând în mod vizibil întreaga activitate a cabinetului de avocatură, indiferent de numărul de persoane implicate în activitate și funcțiile deținute de acestea. Amintim câteva beneficii concrete ale departamentului de litigii:

În Departamentul de Consultanță se gestionează toate proiectele de consultanță, fie că sunt proiecte minore (activități societare curente, consultații punctuale, etc.) sau că sunt de o anvergură mai mare (proiecte care se întind pe o durată mai lungă de timp și/sau care presupun o echipă de avocați și/sau personal auxiliar). Iată și câteva beneficii concrete ale departamentului de consultanță:

Prin Departamentul Administrativ se beneficiază de un sistem integrat de monitorizare a corespondenței, a documentelor de intrare/ieșire și oferă datele de contact ale tuturor clienților, adversarilor, furnizorilor, partenerilor, colaboratorilor și instanțelor de judecată. În acest sens precizăm câteva beneficii concrete ale departamentului administrativ:

Prin Departamentul Financiar, isoLEX oferă o serie de funcționalități și cu specific financiar-contabil, punând accent în special pe orele lucrate la fiecare proiect/temă, management-ul facturilor și al încasărilor, dar și gestiunea contractelor, veniturilor și a cheltuielilor, asigurându-se inclusiv completarea registrului de încasări și plăti. Din nou, enumerăm câteva beneficii concrete ale departamentului financiar:

În ceea ce privește activitatea de avocatură, dat fiind volumul mare de informații și interacțiuni zilnice întâmpinate de întreg personalul, optimizarea proceselor de lucru și automatizarea acțiunilor de rutină este cu atât mai stringentă. isoLEX este conceput pentru a fi folosit de întreg personalul, integrând funcțional și în ansamblu întreaga activitate. Prin urmare, sistemul isoLEX este construit în așa fel încât procedura de lucru să valorifice întreaga echipă existentă, fiind totodată o platformă eficientă, ușor de înțeles și, nu în ultimul rând, sigură. Încă de la început, inițiatorii programului au avut în vedere ideea dezvoltării softului, în așa fel încât acesta să ajungă un produs premium pe piața softurilor dedicate avocaților din România, urmând ca în viitor să acopere întreaga plajă a profesiilor juridice (nu doar a avocaturii).

Economia de timp generată de utilizarea softului este expresia unor teste în mediul real efectuate de-a lungul timpului, astfel încât softul este croit, în principal, pentru acel tip de societate de avocatură în cadrul căreia se desfășoară activități complexe și structurate pe departamente funcționale, pe categorii de servicii juridice (consultanță, reprezentare în instanță etc.), acoperind inclusiv activitățile specifice care țin de administrarea internă a activității societății de avocatură (cum ar fi, personal, pontaj, salarii/onorarii, concedii, delegații etc.).

De aici și sloganul„ …din respect pentru profesie”, întrucât este necesar să respectăm clienții, motiv pentru care trebuie să le fie livrat clienților un produs care să le satisfacă nevoile și așteptările, iar pe de altă parte, prin acest soft sunt proiectate și implementate aspecte inovative care sunt de un real folos pentru activitatea de avocatură, contribuind la prestigiul și la rezultatul urmărit de avocați și așteptat de clienții acestora.


Avocat Lăcătuș Igor

MOȚEC ȘTEFAN – Cabinet de avocat


« Mergi înapoi la toate articolele.


Română

English

Čeština